A 2015 meséje

[…] Óh, 2015, te is mint a többi év…. Különleges voltál! Emlékszem reménykedve vágtam bele az újabb új évbe. Már azt hittem barátokra leltem újra, akik viszont törődnek az emberrel. Érdekes, hogy ezen a téren teljesen új lappal kell kezdenem az életet: keresni, várni, alkotni, rátalálni azokra az emberekre. Úgy érzem erre szerettél volna felkészíteni kedves kétezer tizenöt, köszönöm! Remélem helyes ösvényre léptem veled! Jajj, de el se felejtsem lelkesedésemet. Emlékszel, mikor megannyi célt tűztem magam elé, mozgás és sportolás terén. Haha! Micsoda szép idők voltak azok, köszönöm! Igaz, most már a konditermek zaját felváltotta a hálószobai youtube montázs, de nem felejtettem el küzdeni és határaimat feszegetni. És emlékszel, hogy mennyire féltem a tavaszi félévtől és a zsúfolt órarendtől. Óh, úgy szégyellem magam! Ilyenek miatt aggodalmaskodni, milyen buta és maximalista voltam! Habár… ilyen hosszú vizsgaidőszakom sem volt még, mint a tavaszi félévi időszak, ezt be kell vallanom! Te jó ég! Emlékszel arra, hogy mennyien voltak a moziban, mikor a Szürke 50 árnyalatát néztük? Azóta is kapom Márkótól, hogy milyen unalmas és rossz filmre rángattam el! Ez akkor is élmény volt, ezt ő sem tagadhatja! Igen, aztán ott voltak a sulis kreatív beadandóim, amikkel tanulás helyett szenvedtem, de megérte. Ha jól emlékszem ötöst kaptam rá. Igen, igen, tudom, hogy ez természetes teljesítmény tőlem, de az, hogy nem tanultam akkor amikor kellett, csak bűntudatot ébresztett bennem tudod jól; hiszen ismersz! Igen jól mondod! Írtam egy beadandót arról, hogy milyen is számomra egy szabadidő szervező, igen itt azért elfogott az ihlet, a remény, a kitartás, a céltudat, hogy ezen a téren tovább kutakodjak és képezzem magam. Nem is csodálkozok rajta, hogy ebből a szakból fogom írni a szakdolgozatomat! Jó persze.. te megmondtad előre kétezer tizenöt. Köszönöm, köszönöm. Óh, a nyár hát persze! Kezdésképpen eljutottam egy bankettre, ahol előzőekben tanítottam és drága barátnőmmel is tudtam találkozni! Úh, az nagyon jó volt! Na és Márkó diploma osztója? Igen, igen dolgos emberke lett már belőle, de jó volt Debrecenben lenni, és szereztem ott egyetemi pulcsit! Legalább a pulcsim elmondhatja, hogy oda járt, ha én már nem! Igen, utána dolgozni kezdtem, kellett a betevő falatra! Jó, bocsánat, túlzásokba nem szeretnék esni… Azért volt időm a gyerekekre is, ne piszmogjál, nem csak a munka járt a fejemben, ezt te is tudod! Hát nem emlékszel milyen jó kis kincsestérképet csináltam a gyerekeknek. Óh, sosem felejtem el milyen volt a tekintetük amikor meglátták a térképet. Mintha igazi kincsestérkép lett volna! Igen, nem szenvedtem azért nagy hiányt a barátokból sem, mint ahogy az az elején indult. Igen nyaraltam is nem is tagadhatom, egyik legjobb nyaralásom volt Márkóval. Jujj, emlékszel még kétezer tizenöt, mikor életem első fesztiváljára is eljutottam és találkoztam Chloéval? Te jó ég, haza felé milyen tömegiszonyom volt, mikor a hajnali első vonatot vártuk. Igen, tudom, hogy neked kellett türtőztetned, köszönöm szépen már mondtam, ne is hánytolgassuk azt. De azért jó volt! Micsoda kaland volt! Igen aztán nyár végére álom munkát kaptam, ami már az őszi félévbe is bele csúszott. Az igazi kihívás volt számomra! Jajj, nem.. dehogy nem kihívás napja volt, hanem csak ki – hí – vás! Várjunk csak! Te honnan tudsz a kihívás napjáról? Most lebuktál! Kétezer tizennégy kis árulkodó, kérlek mondd meg neki ha találkoztok! Nem! Én hogy mondhatnám már meg neki! Ne viccelj! De ha tényleg találkozol vele, mondd meg hogy üdvözlöm és puszilom! Igen eltelt az őszi félév is! Féltem? Azért nem annyira mint a tavaszinál azt hiszem. Pedig ez sem volt egy gyönyörű cukormázas órarend, te is tudod. A tavaszi milyen lesz? Ha! Öt darab órám lesz, szerinted? Nem, ez annyira nem vicces! Hallod.. ne már, olyan gonosz tudsz lenni, mikor így kinevetsz! De azért nem fogok unatkozni azt elmondhatom. Dehogy tudom le egy nap azt az öt darab órát. Szerinted a sulit mikor érdekelte az, hogy egy napon tudjuk le az órát? Azért lesz dolgom, szakdolgozat írás, két hetes egyhuzamos tanítás és vizsga tanítás, majd a félév végén két szigorlat. Nem fogok unatkozni ezekkel, főleg ha dolgozni is szeretnék. Igen, komolyan beszélek. Nem emlékszel, hogy ösztöndíjat sem adtak már mindenkinek? Na ugye! Látod! A szükség törvényt bont! Igen, még maradt tárgyam januárra, de sikerülni fog, hiszen ismersz! Igen, jól mondod, nem volt rossz film ez az éhezők viadala befejezés sem. Persze, emlékszem milyen volt a karácsony, hogy készültem a porcelán gyurma díszekkel is! Haha! Igen, és mikor felhívtam régen látott barátnőmet, de jó is volt vele beszélgetni, igaz! És, mikor az általános iskolás 10 éves osztálytalálkozóján és az 5 éves középiskolás osztálytalálkozón részt vettünk? Rémlik? Mennyi emberről megtudta, hogy hová sodorta az élet! De jó is volt velük tölteni egy kis időt! Persze, hogy jó lenne ha havonta lenne osztálytalálkozó, de akkor elmúlna a varázsa, te is tudod! Jól mondod kétezer tizenöt, most is eljutottam a pesti karácsonyi vásárokra és igen a tömeget még mindig nem tudom ilyenkor megszokni, borzalmas! Óh, kétezer tizenöt mondd, hogy vigyázol majd magadra és jó leszel és rátalálsz olyan barátokra mint én! Persze, hogy jól telt az utolsó nap is veled, ne butáskodj! Hát nem mindenki mondhatja el, hogy látta a Star Wars 7-et, de most úgy őszintén. Köszi, hogy számíthattam rád 365 napon keresztül, igaz néha jól padlóra küldtél, de fel is segítettél onnan! Mondd meg kétezer tizennégynek és tizenháromnak hogy üdvözlöm őket és hogy nagyon hiányoznak! Persze, hogy te is fogsz nekem és persze, hogy örök barátok leszünk csak egy kis időre elköszönünk, akkor a viszont látásra..

Reklámok

4 Replies to “A 2015 meséje”

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

