Itt a farsang, áll a bál DIY #12

diy_with_mimi_logo1Magam sem hiszem el, hogy tele vagyok ötletekkel és inspirációkkal az ilyen szürke időkben, de a mai nap még a nap is kisütött, amit pozitív jelként könyvelek el, azaz: irány az ötletelés és kivitelezés!

Az új év első hetében már feladatot is kaptunk, habár még csak a vizsgaidőszak van, de már a farsangra kell gondolnunk, mint iskolai rendezvényre. Itthon is próbálok egy kis tavaszt és farsangot belecsempészni az egyhangú és változatlan szobákba. A hétvége teljes mértékben az origami hevében telt. Igaz, akadtak sikertelen próbálkozások, de ez általában engem mindig arra sarkalt, hogy újra és újra neki üljek és alkossak, még ha nem is azt, amiben sikertelen voltam. Így hát készültek varázsdobozok, sárkányok és tűzijátékok, amik ötletet adtak a farsangi készülődésemhez, amit itt most meg is osztok veletek! Egy egész heti munkámat hoztam nektek, jó szórakozást hozzá! ;)

 

Tűzijáték dísz – Origami fireworks

tüzijátékorigami

Eszközök:

  • Origami papír – jó sok színből
  • Olló, esetleg ragasztó vagy tűzőgép, ha nem tudnánk jó összeilleszteni, vagy kicsit szétcsúszna
  • Szalag vagy madzag

A nagy hajtogatások közepette fedeztük fel ezt a jópofa, mindenfelé hajtogatható díszt. Hogy őszinte legyek, számomra ez a dísz is teljesen alkalmas a farsanghoz! És mint kezdő hajtogató, szerintem senkinek sem okoz gondot az elkészítése, csupán egy picit időigényes. Míg a videó alig negyed órás, nekem azért egy órát biztos rá kellett szánni az elkészítésre, illetve a lépésről lépésre haladásra. Itt az én elkészített díszem, lentebb pedig a videó! Ha pedig sok féle színből készítjük szerintem nagyon klasszul mutat majd! :)

 

Magic balls (aka. Cotton balls) – Hajtogatott varázsdobozkák

origamimagicballss

38dadc8584b7b17508ed8c6ef2590864

Eszközök:

  • Origami papír
  • Olló
  • Madzag

Ez a varázsdobozka is hajtogatva készült el. Ami nagyon tetszett benne, hogy hasonló a divatos gömb-fényfüzérhez, amit jó pénzért meg lehet vásárolni. Igaz, mivel ez papírból van, kicsit veszélyes fényfüzérre rakni, de akár farsangi dekorációnak is tökéletesek összefűzve, vagy lelógatva! Itt is csak a fantázia szabhat határt, hogy ki hova és milyen módon használja fel ezeket a dobozkákat! (A nagyobb sablonért kattints a képre!)

 

mindendiy

 

Csillogó farsangi függő

diy_füzér

csillámló függő dísz

Eszközök:

  • Keményebb csillogó papír
  • Körző, vagy valami kerek, amit körbe tudsz rajzolni (konyhai törlőke gurigája, WC-papír guriga, pohár stb.)
  • Olló, tű a lyukasztáshoz
  • Madzag

Ezt a nagy ötletkeresgélésem közepette találtam. Nagyon megtetszett és szerintem egyszerű az elkészítése! Én a csillogó papírokat egyszerű szaloncukros papírból készítettem el (mert valami sugallat útján elrakosgattam a megürült papírokat, és woálá, már fel is tudom használni őket ;) ). Elkészítése nem nehéz, csupán alul és felül kell kilyukasztani a gömböket és felfűzni őket egy zsinórra. Én még a szaloncukros papír mellett sérült, nem használt ajándékszatyrot használtam, ez valamivel keményebb papírból van. A darab szám itt attól függ, hogy honnan szeretnéd lelógatni. Ha hosszút szeretnél, akkor egy függőre, hogy 10-15db karikára lesz szükséged, ha ennél kevesebb helyed van, akkor értelem szerűen kevesebb karikából tudod megoldani. Én 7 db gömböt készítettem (de ez lehet sok is lett). Szerintem így is szépen mutatnak a szobában :)

 

Egyszerű virág/ovális dísz

diyvirág

201402135695

Eszközök:

  • Keményebb papír – jó sok színből
  • Olló
  • Tűzőgép
  • Madzag, szalag

Szerintem ez az a dísz, ami örök és megunhatatlan a farsangi díszítéshez. Elkészítése nagyon egyszerű és percek alatt egy egész szobányi díszt lehet elkészíteni. Én egyszerűen a képek alapján készítettem el a sajátomat, egy rövid és egyre növekvő csíkokat vágtam, majd ezeket összekapcsoztam; és mehet is valahova!

 

 

Remélem ezzel a farsangi összeállítással is tudtam újat mutatni számotokra :)

Írjátok meg ha tetszett valamelyik ötlet számotokra!

Reklámok

One Reply to “Itt a farsang, áll a bál DIY #12”

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

