Liebster Award-ra jelöltek! – Kezdjünk is bele!

A Liebster Award egy internetes vándordíj, amit bloggerek adnak bloggereknek, amelynek célja, hogy minél több blog és blogger legyen “felfedezve”.

 

liebsteraward-roses-tag

 

A díj mellé tartozik néhány szabály is:

● Köszönd meg a bloggernek, aki megjelölt téged, a posztod elején! A nevéhez linkeld az oldalát is!
● Jelölj maximum 11 bloggert a díjra és jelöld meg az oldalaikat is!
● Válaszolj a jelölő blogger kérdéseire!
● Írj 11 érdekes tényt magadról, hogy az olvasóid jobban megismerhessenek!
● Tegyél fel 11 kérdést a te jelölt bloggereid számára, amit majd nekik kell megválaszolniuk!

————————————————————————————————————————-

Köszönöm a jelölést Bocinak, aki megtisztelt ezzel a kis aranyos díjjal!

Mivel nekem sincs (még!!) sok blogger ismerősöm így csak két embert szeretnék megjelölni:

Brigit és Anikót 

Remélem elfogadjátok a díjat és válaszolgattok a kérdéseimre!

 

Boci kérdései és válaszaim!

1, Milyen testhelyzetben szeretsz posztot írni, a blogodra?

Haha! Általában ülve :) Nagyon nem szeretek az ágyban különböző pozíciókban gépelni, így marad az asztal és a szék!

2, Van valami rigolyád?

Hűha, ez egy nehéz kérdés, a fogalma pedig eléggé tág. Rigolyám talán, hogy rendmániás vagyok valamilyen szintig, illetve nem igazán szeretem a spontaneitást. Néha belefér, de jobban érzem magam, ha a határidő naplómba minden be van írva, mert így tudok tervezni előre. Nem csak ígérgetek fűnek fának, hanem pontosan tudom, hogy ráérek e vagy sem! Az én életem így egyszerűbb :) Illetve, szeretek szépen fogalmazni és kiírni minden üzenetben a szavak teljes hosszát :D Nagyjából megtudnék bolondulni, mikor valamire azt a választ kapom, hogy: kk. Írd ki, hogy ok vagy hogy okés, légyszi! :D

3, Írtál már valaha verset magadnak, vagy bárkinek?

Talán régebben papírra is vetettem ezeket a kezdetleges dolgokat, de mostanában páromnak szoktam írni néhány rímelős sort sms-ben. Vannak próbálkozások, de inkább a történet írás az, ami közelebb áll hozzám. :)

4, Mi a kedvenc könyved címe?

Jajj, egy újabb nehéz kérdés! Természetesen a Harry Potter, de azért nem ragadtatom el magam, örök kedvenc marad kész pont! De talán, ami elindított a megrögzött és imádott könyvolvasás mezsgyéjén az a Lois Lowry – Az emlékek őre című könyv. Ez volt az első könyv, ami 12 évesen elgondolkodtatott és megragadott :)

5, Szereted a szerepjátékokat?

Nem igazán van tapasztalatom benne, viszont biztos hogy szeretném :D Elég nagy képzelő erőm van, csak az a kérdés, hogy részletesen papírra tudnám vinni e ezeket. De állok elébe :)

6, Hogyan töltetsz egy igazi lazulós estét?

Hát ez a lazulós szót már megint többértelműnek gondolom, vagy csak túl komplikálom a dolgokat? :D Hát egy lazulós este mondjuk, filmezés, számítógépes játékozás párommal, esetleg olvasás alvás előtt. De akár egy bárban iszogatás és beszélgetés is lehet számomra lazulós este! Túl tág, de ha csak egyszemélyes lazulós est, akkor pop-corn, film, majd olvasás álmosságig :D

7, Voltál már külföldön?

Igen, megadatott, hogy határon túlra is eljussak! De még szeretnék kijutni több helyre, hosszabb időre :)

8, Ha igen, hányszor, és hol?

Hányszor? 5-nél nem kevesebb, de 10-nél nem több :D Azt most nem tudom összeszámolni. Két hétre kijutottam Angliába, azóta Anglia for ever! Minden ami Britt és minden ami még Brittebb :D Sítáborban jártam Szlovákiában 2x, illetve Olaszországban, de eljuthattam Horvátországba is a tengerpartra, illetve Bécsben is voltam már. Tömören szerintem ennyi :)

9, Szoktál listát írni a nagyobb céljaidról?

Szerintem jó dolog célokat tűzni magunk elé, mert így láthatjuk a fejlődésünk folyamatát. Mondjuk egy tanulmányt illetően vagy esetleg spórolás valami fontos dologra. Én mostanság kezdtem kiírogatni, hogy például 2016-ra mik a terveim, bár ezek inkább rövid és közeli célok, de még is célok! Szóval, igen szoktam listát írni, mert nagyon fontosnak tartom, hogy legyenek céljaink, amik éltetnek bennünket :)

10, Mindent egyszerre teszel, vagy szeretsz sorban haladni?

Hát ez nézőpont kérdése. Ha sok minden összegyűlik, akkor be pánikolok és egyszerre akarok mindennek nekikezdeni. De ezután megnyugszom és sorba rendezem a dolgaimat fontosság szerint. Mi kell hamarabb és mi kell később. Általában nem szeretek halogatni és utolsó pillanatra hagyni dolgokat. Mindent időben készítek el :P

11, Szereted az ilyen díjakat?

Hát szerintem jópofák, ha van valakinek több blog-os ismerőse. Illetve, úgy gondolom, hogy ez is az ismerkedés egyik formája, hogy jobban megismerjük a másikat. Jó kis kérdésekkel lehet a másikat bombázni :) Én támogatom!

 

11 tény magamról, amit lehet eddig nem olvashattál a blogomon!

  1. Imádok vezetni, számomra egy igazi kiteljesedés! Menni haverokkal valahova és feláldozni, hogy nem iszok alkoholt? Simán!
  2. Imádom a főnix madarat és egyszer majd magamra szeretném tetováltatni. Azt még nem tudom, hogy hova, de annyi biztos, hogy saját tervezés lesz! :)
  3. Borzalmasan érzékeny vagyok. Ha van egy komoly konfliktus vagy nagy a nyomás, akkor ne lepődjön meg senki, ha elkezdek pityeredni. Sajnos másképpen az ilyen feszültséget nem tudom levezetni/kezelni. Igyekszem gyakorolni rá valami stratégiát, de előbb vagy utóbb hullatok egy – két könnycseppet.
  4. Szeretem megragadni a pillanatokat és minden apróságnak tudok örülni. Kedvencem, mikor a gyönyörű naplementéket nézhetem, szinte eltudok veszni bennük! :)
  5. Szeretnék megtanulni és középszinten nyelv vizsgázni németből és utána alapszinten orosz nyelvből. Szerintem mind a kettő csodálatos :)
  6. Egyszer szeretnék megtanulni jelnyelven beszélni.
  7. Ha fülesben hallgatom a zenét, vissza kell fognom magam, hogy ne tátogjak vagy énekeljek hangosan. Amúgy szeretek dúdolni, igazából jön magától.
  8. Van egy kézbáb bagoly plüssöm, amivel alszom és Uhinak hívják!
  9. Szeretem a Flamingó virágot, amit Kukis virágnak hívok!
  10. 2015. augusztusában voltam életemben először egy fesztiválon, és nagyon nagyon jó volt! :))
  11. A 7-es szám bűvöletében élek, mivel 7. napon születtem, illetve mióta az érettségin minden tárgyból a 7-es tételt húztam, így meghatározó ez a szám az életemben a mai napig. Jaj, és szeretem a 13-as számot, nekem nem babonás :)

 

A kérdéseim a jelöltek számára, pedig:

  1. Ha lenne egy kívánságod, hova utaznál el Magyarországon belül?
  2. Milyen nyelvet tanulnál meg még szívesen vagy ha már megtanultad az áhított nyelvet mi az és mi motivált rá?
  3. Szerinted milyen egy ideális szombat délután?
  4. Ha választanod kéne, hogy melyik felsorolt univerzumban élnél, melyik lenne az és miért? – Harry Potter, Star Wars, Marvel?
  5. Mit gondolsz a néphagyományok ápolásáról? Általános iskolában nagy szerepe volt nálatok vagy nem?
  6. Melyik az a tevékenység, amit akár szívesen tanítanál a faludban, vagy a városodban a közeli környezeted számára? (pl.: ha tudsz hímezni akkor egy kis Hímzés alapok kezdőknek – tanfolyam a közeli környezeted számára)
  7. Meséld el milyen lesz az életed 5 év múlva!
  8. Milyen házban laksz? Ott lehet állatot tartani? Ha lehet, akkor milyet tartanál? Ha van akkor milyen van? – mesélj picit róla!
  9. Számodra mit jelent a mozgás? Fejtsd ki, 4 szóban!
  10. Idén, december 31.ig mi az a nagy cél amit megszeretnél valósítani?
  11. Tyúk vagy tojás? Melyik volt előbb szerinted és miért??

 

Ha valakinek esetleg tetszik a kérdéssorom nyugodtan kitöltheti, előtte mindenképpen értesítsen! Nagyon kíváncsi lennék a válaszokra! :)

6 Replies to “Liebster Award-ra jelöltek! – Kezdjünk is bele!”

  1. Köszönöm hogy megírtad a válaszokat! :) Mindenre jól válaszoltál, bár nem tudom miért érezted néha hogy tágan fogalmazok. xD Elvégre mindent a te szemszögedből akartam hallani, és meg is kaptam! :) Uhi nagyon cuki! És én is folyton énekelni akarok, ha zenét hallok! :D Legújjabb hobbim, az autóban éneklés. :D

    1. Örülök, hogy kielégítettem kíváncsiságod :D
      Igen, imádom Uhikát, még így is megtud olykor nyugtatni esténként :) Az énekléssel én is így vagyok, a kocsiba hagy szóljon :D A buszon pedig türtőztetem magam :)

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

