Weekly Weasley #1

Már nagyon régen nem írtam ilyen “összegezzük a hetünket” bejegyzést, pedig nagyon is rám férne! Mindig jó egy kicsit átgondolni mik történtek az emberrel egy hét leforgása alatt. A “Szeretem hétvége” 70+ bejegyzést ért meg (bizony megérte, csak személyi okok miatt törlődött néhány :( ), azaz több mint 70 héten keresztül írtam a kis bejegyzéseimet. Most ismét visszaszeretnék térni egy új memoárral!

A név választás sem volt egyszerű (mintha csak egy felhasználó névről lenne szó, azon is annyit töpreng az ember!). Gondolkoztam, hogy a saját nevemmel indítok, de elvetettem az ötletet nagyon nagyon gyorsan. Annál különlegesebb és egyedibb szerettem volna lenni. Mivel azt, hogy mikor írom ki az összegzést nem szerettem volna lekorlátozni, ha már a nevében leszögezem, hogy mondjuk “Friday”. Általában nézve vasárnapra szeretném tenni az összegzést, mert nekem ez az ami lezárja a hetet és biztos, hogy gép előtt is leszek, készülve a következő hétre. És, hogy miért Weasley? Mert kedvenc karakterem Molly Weasley a HP univerzumból! (Habár nem ezzel indult a cím… de úgy látszik ezzel megbarátkozok :D ) Nem tudom hol és merre és kinek van esetleg még ilyen összegzős posztja, nyilván tartalmilag sokan posztolnak ilyet, névileg viszont mindenki egyed szeretne maradni. Hát én is igyekszem! Próbálom majd képekkel, szöveggel, emojikkal összegezni a hetemet :) Bízom benne, ez az bejegyzés több mint 70+ hetet élhet meg végre :)

 

Szóval üdv a Weekly Weasley #1 hét összegző bejegyzésében!

vizsgatanítás ötös – heló félig hivatalos testnevelő tanár! keretbe foglalom a nevét, aki feltalálta a sorkizárt formátumot! *-*   végre eljutni futni.  végre leülni és elkezdeni a szakdolgozatírást  reggeli ébresztő galambom – kis okos.. már 2 napja kopogtat (ajj ajj, valami eltört benne.. már sokadik alkalommal kopogtat)  orgonát szedni  régi ruhát átalakítgatni! hivatalosan is keresztanya lettem! *-*  hosszú idő óta eljutottunk Hollókőre! szobámat újra átrendezhettem Márkó segítségével és milliószor jobb lett, mint eddig valaha!  virágot ültetni  várni a hétfőt, mert még izgalmasabb dolgok fognak történni *-* ❧ kirándulni a gyerkőcökkel 

 

logo_new_weekleyweasley

WWcollage1per1mod

Reklámok

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

