Weekly Weasley #13

logo_new_weekleyweasley

gyerekekre vigyázni ❧ együtt készülni a nyárra: kinti bútorok letakarítása, medencézés, reggeli, uzsi, ebéd a kinti asztalnál ❧ kis madárkát megmenteni ❧ csinos új körmök ❧ egyetemmé válás, hivatalosan is meghívva ❧ eszterházy károly egyetem (eke) ❧  Márkó bowling bajnok ❧ pénteken megkapni az új telefonom *-* ❧ nagyon nagyon okos kis telefon  – nagyon szerelem ❧ Abádszalók – nyaralás a baráti társasággal ❧ bakancs listában kipipáljuk az extrémnek számító vízi dolgokat: banánozás, bobozás ❧  óriás palacsinta – yammi ❧ autós konvoj – együtt indulni haza *-* ❧ Márkóval összebújni egy fáradt nap után ❧  testre szabni a telefont ❧

 

ww13_2

 

ww13_1

ww13_3

4 Replies to “Weekly Weasley #13”

    1. Én sem bántam meg! Többet össze hasonlítottunk párommal és ez tudja azt, amire nekem van szükségem :D
      Nagy kamera felbontás és mellette sokat bíró aksi :D
      Azt nem is gondoltam, hogy ennyire, de ennyire okos kis jószág *-*
      Köszönöm <3

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

