Ezeket szereztem nyárra #3 – Fürdőruha szerzemények

stilus_logoMár jó pár éve nem volt alkalmam beszerezni új fürdőruhát, de ez a nyár most másképp kezdődött. Volt szerencsém két darab új fürdőruhát is beszerezni. Nézzük is őket.

Most ismét olyan lázban égek, ami a matróz mintát öleli át. Nem is volt kérdéses, hogy lesz egy ilyen darab is a készletemben! Ezt az egyszerű fürdőruhát egy kis fehérneműs boltban vásároltam. Én teljesen meg vagyok vele elégedve, sőt ha jól tudom, akkor magyar termék is, aminek különösen örülök :)

nyaron_v_num3_part1

A következőt természetesen egy csajos magazinban láttam meg és teljesen beleszerettem. Nem gondoltam, hogy pont ugyan azt fogom meg venni, mint ami az újságban volt, de élőben teljesen elvarázsolt az élénk szín és ez az “indiános” minta. Külön köszönet Bocinak a türelmes várakozásért és a döntésért, hogy ingen is vigyem haza :D
És igen, a Tezenis egyik üzletében vásároltam!

nyaron_v_num3_part2

Ezzel a két csodálatos darabbal most úgy érzem egy jó darabig el leszek! Mind a kettőt élesben is bevetettem már, kibírták a Tisza tavat, viszont kíváncsi vagyok, hogy majd a csúszdázást is ilyen szépen végig bírják e! Én bízom bennük :)

3 Replies to “Ezeket szereztem nyárra #3 – Fürdőruha szerzemények”

  1. Ugyan! :) Bár talán nem látszott, én imádok vásárolni, ha van pénzem! És ha egyszer jól állt az a fürdőruha, még szép hogy határozott véleményem lesz! ^^

  2. Ugyan! Bár talán nem látszott, én imádok vásárolni, ha van pénzem! És ha egyszer jól állt az a fürdőruha, még szép hogy határozott véleményem lesz! ^^

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

