Anglisztika rémei vásároltak #4 – Néhány divatos szerzemény

stilus_logoMondhatni, ahogy felszabadultam ismét Pestre, nem gondoltam volna, hogy ennyi mindennel térek haza! Rossz hatással volt rám barátnőm, de azt kell, hogy mondjam: MEGÉRTE! Legalább is én magam egyedül lehet nem választottam volna ezeket, amiket most megvettem, vagy idehaza nem találtam volna ilyet. Nagyon nagyon örülök, hogy ilyen göncöket is beszerezhettem végre, hogy úgy mondd lépést tartsak egy kicsit a divattal!

Ezt a három csodás darabot a C&A-ban vásároltam és kimondottan nagyon olcsón! Ha jól emlékszem a fehér felső volt kétezer forint a másik kettő pedig háromezer, ami véleményem szerintem egész jó fogás :)

nyaron_v_num4_part123

Ezt a kis darabot a New Yorker-ben találtam. Első látásra beleszerettem. Ha jól emlékszem ez sem volt több kétezer forintnál :)

nyaron_v_num4_part5

Ezt a jópofa mintájú felsőt pedig a Tezenis-ben találtam. Nagyon megtetszett a mintája, szóval jött is velem haza! Ő rá kimondottan emlékszem: kétezer kétszáz forint volt :)

nyaron_v_num4_part4

Nagyon jó kis kaland volt, amíg beszereztem ezeket a darabokat. Próbáltam tényleg úgy választani, hogy ne csak egyszer legyen felvéve, hanem tudjam majd többször több helyre is felvenni őket, de nagyon büszke vagyok magamra, hogy ráleltem ezekre a jópofa darabokra!

Reklámok

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

