Weekly Weasley #21-22-23

logo_new_weekleyweasley

Az elmúlt 3 hetem teljes mértékben felpörgött, szinte alig volt szabad percem ha pedig volt, akkor pihentem, távol a laptoptól és jó formán úgy éreztem, hogy kivagyok facsarva. Most már úgy érzem feltudom venni a tempót, betudom osztani az időmet és végre összegezni tudom az elmúlt időszakokat :)

Weekly Weasley #21, azaz augusztus 29. – szeptember 4.

Ez az a hét, ahol elkezdődött az iskola, minden a feje tetejére állt. Ami itt fontos pont, hogy a szertárunk még augusztusban összedobott egy kis hűtőre és mikróra, így teljesen hawaii-dizsi-napfény lett a kis szertárunkban és egyre kényelmesebb és otthonosabbá tudtuk végre varázsolni ezt a kis zugot. Majd megismerkedtem az osztályommal és annak teendőivel, szó szerint egyik napról a másikra feje tetejére állt minden, csak kapkodtuk a fejünk, hogy most mi van és hol vagyok és mit kell tennünk. A csütörtöki elsejei kezdés nem volt zökkenő mentes, de túléltük, aztán a másodikai hivatalos kezdés egy nagy katyvasz volt, hirtelen azt sem tudtuk mihez fogjunk, merre induljunk; még szerencse, hogy utána jött a hétvége, ahol pihenhettünk egy kicsit :)

Weekly Weasley #22, azaz szeptember 5. – szeptember 11.

Itt már egy fokkal könnyebb volt a helyzet, bár hazudnék, ha minden zökkenő mentesen alakult volna. A tesi szertárunkra a festő brigád (a szakmunkás gyerekek) végre kifestette, de ez sem ment olyan egyszerűen, így a hét elejére a konditerembe költöztünk át. Ez még talán egyszerű is lett volna, csak hogy nekem ez idáig oda nem volt kulcsom, így azt is most ejtettük meg, hogy kulcsot tudjunk másoltatni. Majd a hét közepén végre visszaköltözhettünk, így már a hangulatunk is sokkal jobb lett! Az osztály gondjaival először picit nehezen birkóztam meg, főleg a pénzügyi részével, de hogy most már leadtam a sok anyagiakat, a kis lelkem is felszabadult, hogy csak a visszajárókat kell csak számolgatnom. Ez mondjuk nem is csoda, hogy nagyon frusztrált, hiszen nem játék a pénzügyekkel foglalkozni, több álmatlan éjszakám is ment rá, de most már sínen vagyunk és a kavarodások is megoldódni látszanak :)

Ezen kívül a hét közepén ünnepeltük a csodás 6. évfordulónkat, ami így is szerencsére különlegesre sikeredett, még akkor is, ha csak munka után tudtunk beesni a másikhoz. Megkóstoltuk az ország tortáját, sütiztünk és élveztük egymás társaságát. Még így is csodás volt! Majd a hétvége ismét aktívan telt, vásárolgatás, majd estére a hivatalos évfordulós vacsora következett, vasárnapra pedig elindultunk Pestre, ahol céges családi nap volt. Itt végre megtanultam íjászkodni, s a versenyben is harmadik helyezést értem el! Szóval ez a hét is tele volt programmal, minimális pihenéssel, de nem panaszkodhattunk :)

ww_21-22-23

Weekly Weasley #23, azaz szeptember 12. – szeptember 18.

A mostani hét már picit lazább volt, végre betudtam fejezni a tesisek tanmenetét. Ez hivatalosan 2 napomba került, de készen van hála az égnek, sőt azt is volt időm megcsinálni, hogy az egyik tanmenetet kicsit átvariáljam, hogy kolléganőmmel ne legyen nagyon hasonló, hiszen minősülünk; aztán még a tanmenet sem egyezhetne nagyon… A szakdolgozatom picit még stagnál, de már az interjú alanyom megvan, csupán a kérdéseket kellene összeállítanom. A kérdőív alanyaim még mindig hiányoznak, nehéz ez így, de azt is majd megoldom valahogy, de már ezen a téren is jó úton haladok :) Ezen kívül a héten túl estem az első szülői értekezletemen, szerintem nem ment rosszul, viszonylag fél óra alatt le is zavartam a dolgokat, remélem minden fontosat sikerült elmondani :D

És végül volt ez a hétvége, ahol leges legelőször takarítottam, ha már pénteken csak délig voltak óráim, megragadtam az alkalmat, hogy a lakás rám eső részt kitakaríthattam, mert már régóta zavart. Sajnos mikor haza értem nagyon nem tudtam megtenni, mert olyan voltam mint egy szivacs felmosás után: jól kicsavartak aztán elraktak pihenni. De most minden csillog és villog és végre a szobámba is jó bemenni :) Illetve ezen a hétvégén a régen látott barátokkal találkozhattunk a szüreti napok keretében és ahol végre kaphattam (már megint!!!) amerikai hotdog-ot (mert olyan fini a pirított hagymájuk :P ). És sokadjára is bebizonyosodik, hogy lassan már öregnek érzem magam az ilyen bulikhoz, bár napi reggel 5 órási keléshez képest, csoda, hogy éjfélig még kibírtam :P

De összességében nagyon szuper volt ez a három hét, rengeteget tanultam, fejlődtem és formálódtam, jól éreztem magam, hálás voltam, meglepődtem, ünnepeltem, nevettem, pihentem, olvastam és játszottam, kikapcsolódtam és csak úgy voltam a pillanatoknak :)

Reklámok

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

