Weekly Weasley #24

logo_new_weekleyweasley

❧ Ezen a héten is ki sem láttunk a mókuskerékből, de azért igyekeztem megadni magamnak egy kis pihenő időt is! ❧ Az elmúlt hét nagyjából azzal telt, hogy ki – ki maga ügyes bajos dolgát intézte, alig volt két jó szónk a másikhoz, mert siettünk, pörögtünk, készültünk. ❧ Majd jött a péntek, ahol városi diáknap és gólyaavató elé néztünk. ❧ Így végre pénteken adhattam magamnak egy jó kis pihenőt, főleg a délután folyamán, amikor is őszi dekorációt készíthettem az étkezőbe! ❧ Nagyon szeretem a girlandokat, így egyszerű origamis papírból négy féle levelet vagdostam, ezzel is levezettem a hét feszültségeit, és végre régi hobbimnak is újra hódolhattam! ❧ A hét közepén volt még szerencsém gyerkőcökre vigyázni és együtt megtanulni, ez mindig olyan jó érzés! ❧ Majd jött a szombat, ahol megajándékoztam magam egy praktika magazinnal (*-*), amit annyira betűről betűre olvasok, hogy még végig lapozni sem tudtam, de eddig mindent imádtam benne! ❧ Majd egy kis főzőcskézés, és végre Márk is megérkezett és együtt tölthettük a hétvége hátralevőrészét! ❧ A héten pedig kezdetét vette a naptári ősz is, aminek én különösen örülök, teljesen másképp szemlélem a természetet, őszt látok minden egyes napsugárban és egyszerűen imádom, odáig és vissza vagyok a természettől és a csodáitól! ❧ Már nagyon nagyon hiányzott az ősz! :) ❧ Az olvasással kicsit lassan haladok, még mindig a Kőszívű ember fiait gyűröm ha van egy kis kedvem buszozás közben, esténként pedig a Vámpírnaplókat olvasgatom, pedig annyi de annyi féle könyv várna még rám! Jó lenne egyszerre kettőt is elolvasni egyszerre :P ❧ Szakdolgozat? Ugyan kérem! Jelenleg zsákutca, de majd alakul az! ❧

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

