Weekly Weasley #28 – 29 – 30

logo_new_weekleyweasley

Elérkezett hát az idei havi Weekly Weasley élménybeszámoló is, amiben drága tanári zsebkönyvem is segítségemre lesz, hiszen annyira egybefolynak a napok és a hetek számomra, hogy azt nehéz leírni. Borzasztó gyorsan szaladnak a napok és a hetek. Ennyire még sosem láttam sietni a világot. Ha visszagondolok arra, hogy kis gyerkőcként mennyi mindenre volt még időm délután, miután haza értem az iskolából, elszorul a szívem, hiszen most ha hazaérek nagyjából annyira van időm, hogy leülök és szusszanok egy picit és hopp már is este van…

Weekly Weasley #28, azaz október 17. – október 23.

Ha jól emlékeszem ez a hét is arról szólt, hogy tűkön ülve vártam, hogy a konzulensem reagáljon valamit. Ha jól emlékszem, akkor esős időszak is volt, így a tesivel is bentre szorultunk a rossz idő miatt, ami megnehezíti a dolgunkat. Legalább is engem zavar. Szeretem a 40 percből is kihozni a maximumot és minőségi tesiórát nyújtani a diákoknak, de lehet csak én veszem ennyire komolyan az egészet… Az iskolában volt végre szerencsém megnézni az iskolai ünnepséget, hiszen kollégaként igen is igénylem, hogy én is részt vegyek így vagy úgy az ünnepségeken! De volt jó oldala is az esőnek, hiszen találkozunk az udvaron egy édes, cukorfalat sünikével, akit gyorsan lencsevégre is kaptunk, és ismét hódolhattam a Rise of the Tomb Raidernek, amivel már ügyesen haladok :)

ww28_29_30part1

Weekly Weasley #29, azaz október 24. – október 29.

Ez a hét már érdekesen alakult hiszen az őszi szünet előtt jártunk. Ez volt az utolsó hét, ahol találkoztam az osztályommal. Keddi napon elvittük kolléganőmmel a focistákat a Fair Play Cup őszi fordulójára, ahol ügyesen fociztak a gyerekeink! Aztán szerdán tartottunk főszervezésemben egy Halloween-i sorversenyt is, ami először eléggé kaotikusan indult, de aztán csak sikerült normálisan lebonyolítani az egészet. Ezen a napon a gyerekeknek volt lehetősége tököt is faragni, ezt is természetesen a tesisek bonyolították le :D Nem dicsekvésként mondom, de ha már így utolsó pillanatban ránk zúdították az egészet, akkor nem kertelek :P Közben készítgetem a portfóliómat. A szakdolgozatommal pedig még mindig nem haladok egyről a kettőre. Ezen a hétvégén mi is útra keltünk a mindenszentek számára, s sikerült sok sok képet készítenem, még ha az ősök agyára is mentem ezzel, hogy miért készítek ennyi képet :D

ww28_29_30part3

ww28_29_30part2

Weekly Weasley # 30, azaz október 30. – november 6.

Boldogon mondom, hogy ez már az őszi szünet hava :D Természetesen nem maradhatott ki nálunk sem a tökfaragás. Illetve a pihenéshez tartozó derékbecsípődés, amit mai napig nem tudom, hogy hogy sikerült mindezt elérni a derekamnál. Szakdolgozatban végre válaszolt a konzulensem, már csak közölnöm kellene vele, hogy akkor idén nem végzek :D Nem ütött annyira szíven ez a dolog, pedig nagyon nagyon maximalista vagyok tanulmányok terén is, de úgy gondolom, hogy míg a szakdolgozattal nyáron kész leszek és remélhetőleg át is veszem a diplomám, addig a tanári minősítéssel több mint 1 évet csúsznék, ami nagyon sok idő. Így muszáj volt választanom melyik a fontosabb. Ráadásul az egyetemi portfólióval kapcsolatban annyi a kérdőjel és bizonytalanság főleg a feltöltendő dolgokban, hogy úgy voltam vele, velem ne szórakozzanak, főleg ne az utolsó percekben. Tesiből pedig még mindig nincs meg a mentorunk, aki leellenőrizné a portfóliónkat vagy megmondja, hogy mit kell egyáltalán feltölteni. Szóval, amíg ennyire bizonytalan a helyzet inkább a fix tanári portfóliót csinálom, ahol rendes útmutató áll segítségemre ahhoz, hogy mit töltsek fel :D Azért ez sokkal megnyugtatóbb számomra! Ezen a héten nagy lelkesedéssel készültem a vendégvárásra is, mert barátnőm meglátogatott a párjával, szóval sütkérezés és főzésből szerintem csillagos tízesre vizsgázgattam :D Kitettem magamért. Ami még talán említésre méltó, hogy gondoltunk egyet és beültünk a Dr. Strange-et megnézni a mozikba, ami borzasztóan tetszett. Új kedvenc lett a láthatáron a Marvel univerzumomban :3

Jövőhéten pedig Joy-napok, amire remélem eljutok, mert van néhány holmi, amit beszeretnék szerezni, vagy legalább is utána járni néhány dolognak. Mondjuk a tavaly óta keresett kabátnak, amibe első látásra beleszerethetek :D

ww28_29_30part4

ww28_29_30part5

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

