HelloSzia Egyetem – itt egy Msc-s diploma

Ismét lezárult egy fejezet számomra. Ez nem más, mint a mesterdiploma megszerzése. Az utolsó félévek alatt a tanulást (mint szakdolgozat írást, államvizsgára való felkészülést) és a munkát nagyon nehéz volt.

A 2016-os tavaszi szigorlatok után már, szinte azt érezte az ember, hogy megkönnyebbül, de nem gondoltam volna, hogy még csak most jön a java! Munka mellett (későbbi beszámolóban kitérek, milyen megpróbáltatásokkal kellett szembenéznem!) a diploma munka elkészítése nem volt piskóta. Nagyon, nagyon próbálkoztam vele, de végül be kellett látni, hogy fontossági sorrendet kell tennem, vagy egy tanári minősítés most, és csak 1 év múlva próbálkozhatok újra, vagy egy félév múlva diploma. Mivel a félév csúsztatást könnyebbnek éreztem, így több mindenre jutott időm, és sokkal jobban betudtam osztani a teendőimet.

Januártól elkezdtem megírni a szakdolgozatomat, ami egy kis regényre sikerült, olyan oldalszámmal, hogy akár bátran merem állítani, hogy egy kis könyvet is kiadhattam volna egyúttal! (100 oldal? ugyan kérem, simán!) S ez után jöhetett az igazi kemény dió. Ha tetszett, ha nem igen is két hét szabira kellett eljönnöm (én maximalista), hogy normálisan áttanuljam a három szakom, minden 55db tételét. Igen, persze, hogy nehéz volt, hiszen a felét sem fogom használni. Mármint nem, ez így kicsit hamiskás. A felét nem tudom majd a gyakorlatba átültetni! Nos, ez így lesz a helyes! Végül is, sikerült az államvizsga, s vele már tényleg felszabadultnak éreztem magam!

Ami pedig a diploma osztót illeti, már csak gyerekjáték volt! Mármint azok után, amiken keresztül mentem, hogy eljutottam idáig. A félév halasztás kellett, megérte, hogy az ember ne roppanjon bele a kötelességeibe! És íme itt vagyok, duplán is érett lettem! (vagy hogy mondják?) A felsőoktatásról pedig egy évig nem szeretnék hallani! :)

Reklámok

2 Replies to “HelloSzia Egyetem – itt egy Msc-s diploma”

    1. Köszönöm szépen! :)
      Ígérem, hamarosan a te történeteidet is elolvashatom, láttam már te túl vagy mindenen és kikerültél a “nagyon nagybetűs” életbe :D Szánom, bánom, hogy így lemaradtam az eseményeidről!

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

